* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
System INTRASTAT w 2025 roku. Szkolenie z wypełniania deklaracji INTRASTAT - przepisy i praktykaJ.G.Training szkolenia specjalistycznezapoznanie uczestników z zagadnieniami i realizacją przepisów, wynikających z obowiązku statystycznego dotyczącego obrotów handlowych na terenie Unii Europejskiej Termin: 2025-11-19 - 2025-11-19 Lokacja: online, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Termin: 2025-10-27 - 2025-10-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Trójmiejskie targi pracy rozpoczęte.2009-05-18 14:04:21W dniach od 18 do 20 maja 2009 mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w XII edycji Trójmiejskich Targów Pracy odbywających się w Nowym Gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. |
|
Studia – jakie wybrać i jak wybrać?2009-05-12 12:16:52Czas tegorocznych matur powoli zaczyna odchodzić w zapomnienie. Pisemna część została już przegadana przez uczniów, rodziców i nauczycieli, a część ustna także niedługo zostanie schowana w jedną z szufladek naszej pamięci. |
![]() |
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Kongres Public Relations w czasach kryzysu2009-03-24 11:54:42Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations. |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
Szkolenia obsługa klienta Supraśl, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.